Slike vol. 2

2 Responses to “Slike vol. 2”

  1. sanja Says:

    hej! evo, da se še jst javim, lih sem prišla iz morja. vidim, da vama gre zelo težko in da ful trpita, zato sem se odločla da vama malo polepšam večer:):) ja jančika, če v sloveniji nočeš k zdravniku, pa morš kej tam it:) če ne bi bla pa že čudna:) in kaki so nihovi dohterji? ziher so ulalala:) hecam se. res mata lepe slike, vidim da imata smisl za fotografiranje. res vama zavidam in upam, da se bosta imela tako lepo do konca. držita se, pišita čim več, ker vaju je svetsko brat. kr predstavljam si, da sem tam, kak dobro opisujeta:) lepo bodita, pazita nase, pa kupta mi kej:):)

    sanja

  2. Aleša Says:

    Hi!vem mal pozno se javlam, ampak useeno…ja janja morm rečit da sm kr ponosna na tebe, da se tak fajn držiš;))Zgledaš zdrav i uredu….to je važn, sm se na začetku kr mal bala za tebe…ka vama naj rečem, zavidam vama….slike so svetovne in maroko zgleda noro….pa še vroče je:)drugače nič novega pri nas…morja mi še vedno ni uspelo vidit, se pa mogoče v petek odpravim….ja fajn se mejta še naprej in uživajta…..pa ne pozabi se kej javit…pa,pa

Leave a comment